BRONCO BILLY Mikawaanjo

Steak

Spot details

Address
Aichi Anjo-shi Mikawaanjohonmachi 1-chome 29-5 map map Map
Phone
0566730404

Information Sources:  NAVITIME JAPAN

Review

  • サラダバーはいいけど。\前食べた時はもっとステーキが美味しかった気がするのですが、今回食べてこれからはハンバーグのお店と思って行くようにします。サラダバーのパスタとポテトサラダは他店よりも良かったです。
    3.0 Reviewed : 2019.11.06
    サラダバーはいいけど。前食べた時はもっとステーキが美味しかった気がするのですが、今回食べてこれからはハンバーグのお店と思って行くようにします。サラダバーのパスタとポテトサラダは他店よりも良かったです。
  • 美味しい
    5.0 Reviewed : 2019.02.05
    美味しいです。ブロンコハンバーグはふんわりしていて中から肉汁が出て外はこんがり焼けていて最高に美味しいです。
  • 美味しい
    5.0 Reviewed : 2018.12.08
    美味しいです。ブロンコハンバーグは牛肉が肉肉しい感じでビーフのかたまりを食べている感じでおすすめです。 塩で食べると肉の旨みが引き立ちます。

TripAdvisor Traveler Rating

View more

Access

map map Map

Nearest spot

          There is no Station nearby. There is no Bus Stop nearby. There is no Parking nearby. There is no IC nearby.

          Share this spot

          back

          Copy to clipboard completed.