Bakuka

Soba / Udon
"A restaurant which offers delicious Sanuki udon noodles, a Kagawa specialty, made with choice ingredients like 100% domestically grown wheat flour, and served with a lovingly crafted tsuyu sauce. The most popular selection on the menu is the ""Kakechiku"" udon noodles served hot or cold topped with golden threadfin bream chikuwa fish paste cake tempura. The cream curry udon noodles and shippoku udon noodles with boiled fish paste are also recommended."

Spot details

Address
Kagawa Pref. Marugameshi Ayautachouokadakami 1898-3 map map Map
Phone
0877862910
Hours
10:00-15:00
Closed
Wednesday

Information Sources:  NAVITIME JAPAN

Review

  • 上品なクリーミーカレーうどん
    4.0 Reviewed : 2020.04.01
    平日の正午に訪問。今時は珍しくなったセルフサービスではない、うどん屋さん。正午を過ぎたあたりから、続々とお客が増えてきた。しかも、ほとんど地元の人みたいで、観光地化されていないのも好感が持てた。店員のおばさんも感じがよく、雰囲気がよかった。クリーミーカレーうどんは、辛すぎす、上品な味で、どんな人にもオススメできると思いました。とても気持ちよく過ごせたので、また再訪したいと思います。
  • ちょうどいいコシ
    4.0 Reviewed : 2020.03.23
    いつも行っているうどん屋さんが定休日だったため、初めて利用させてもらいました。駐車中の車を見ても結構県外からお越しの方もいるようです。みなさん、よく知っていますね。さて、お店ですが、香川県のうどん屋さんによくあるセルフのお店ではありません。注文を取りに来てくれて、品を席まで運んでくれます。セルフに慣れていない方は、こちらのほうが安心かもしれませんし、ぜひセルフをと思っている方には、少し物足りないか...
  • フルサービス店です。
    3.0 Reviewed : 2018.12.08
    以前はここに違うお店があったと思いますが、麦香さんになってから繁盛しているようです。今回はごぼう天うどんにしました。小にして量がどうかなって思いましたが、麺の量は十分にありました。中の1.5玉にしなくても大丈夫だと思います。 ただ、フルサービス店のため価格はセルフ店より割高です。ごぼう天うどんにいなり寿司を選びましたが、590円でした。これがワンコインでしたら評価も変わったと思います。 出汁...

TripAdvisor Traveler Rating

View more

Access

map map Map

Nearest spot

          There is no Station nearby. There is no Bus Stop nearby. There is no Parking nearby. There is no IC nearby.

          Share this spot

          back

          Copy to clipboard completed.