Nakatsu Fried Chicken Mori Yama Gakugei-daigaku

Sides Dishes / Lunch Boxes / Ekiben Station Lunch Boxes

Spot details

Address
Tokyo Meguro-ku Takaban 2-8-21 map map Map
Phone
0337195730

Information Sources:  NAVITIME JAPAN

Review

  • 揚げたてのアツアツはたしかにおいしい
    4.0 Reviewed : 2020.01.15
    ももとむねのミックスと、砂肝、軟骨を注文してみました。どれも揚げたては文句なしのおいしさですが、夕食の代わりに持ち帰って時間が経ってしまうと普通な感じでした。すぐ食べる用にその場で歩きながら食べている人がツウなんだろうと後から思いました!次回は夕食前ギリギリに買いに行ってすぐに食べたいと思います。
  • 大分唐揚げの店
    4.0 Reviewed : 2019.10.22
    もりやまの唐揚げはファミマでもコラボ商品がありましたが、こちらは本格的大分唐揚げ持ち帰りのお店。4人分2000円くらいで買い込んで夕食にします。家族みんな大好き!
  • 唐揚げはむねとももが選べます
    4.0 Reviewed : 2019.10.17
    学芸大学駅東口商店街から脇道に入ったところにあります。唐揚げは100g単位の量り売りで、むね肉、もも肉、ミックスが選べます。味付けはシンプルで美味しいです。

TripAdvisor Traveler Rating

View more

Access

map map Map

Nearest spot

          There is no Station nearby. There is no Bus Stop nearby. There is no Parking nearby. There is no IC nearby.

          Share this spot

          back

          Copy to clipboard completed.