Numadu Port umisho Ueno 1

Other Izakaya Pub

Spot details

Address
Tokyo Taitou-ku Ueno 6-8-4 Gomi building B1F map map Map
Phone
05053046807

Information Sources:  NAVITIME JAPAN

Review

  • Good system
    5.0 Reviewed : 2019.10.21
    Good system and very delicious food.I love this Japanese Izakaya style.Next time I will try to eat lunch biking buffet.
  • 海鮮の種類少なっ!!
    2.0 Reviewed : 2022.12.23
    上野店ですが、御徒町駅からの方が近いでしょうか。半地下の階段に並ぶ位置が番号で書かれてました。喫煙所は外に灰皿があります。店内は、お1人様でも座れる大きいカウンターテーブル席もあり1人でも入りやすいですね。11時30分オープンだが、11時15分から早く並んでる人を案内してくれてました。先にお会計するシステムで、現金しか使えない機械でお会計を済ませた瞬間から45分の海鮮丼ラン...
  • 2号店はぼったくり?
    1.0 Reviewed : 2019.08.17
    本日、2号店に行きましたが、アブラボウズの刺身を頼んだら「すぐに用意出来ないのでキャンセルさせて頂きます」との事まあ、用意出来ないならしょうがないと思って別な物を頼み、お会計した所…店出た後、レシートを見たら、キャンセルされた筈のアブラボウズの刺身がお会計に入っていました。幸いすぐに気づいてお店に戻ったので返金されましたが、もしも家に帰るまで気づかなかったら、泣き寝入りしていた可能性がありま...

TripAdvisor Traveler Rating

View more

Access

map map Map

Nearest spot

          There is no Station nearby. There is no Bus Stop nearby. There is no Parking nearby. There is no IC nearby.

          Share this spot

          back

          Copy to clipboard completed.