KOJIRO

Other Hot Pot Cuisine

Spot details

Address
1-14-17, Shibaura, Minato-ku, Tokyo, 105-0023 map map Map
Phone
0364354840
Opening Hour
Monday - Saturday Open: 17:00 Close: 23:00(Last Order: 22:00)
Closed
Every Sunday
Badget
7000
Total number of seats
34

Information Sources:  GOURMET NAVIGATOR INC

Review

  • 予約は必須
    4.0 Reviewed : 2019.12.17
    水炊きだけでなく、必ず唐揚げを食べて欲しいお店です。コラーゲン目当ての女子に人気のようですね。一人¥5000以内で充分満足できるでしょう^_^
  • 朝倉鼓次郎氏のお店。コスパが最高。
    5.0 Reviewed : 2019.05.10
    ここは本当に何を食べても美味しいです。そしてこの美味さでこの値段はありえない。ここで食べられる素材を他店で食べると2割は高いんじゃないかな?と思います。気取らないメニューですがシンプルに美味い。素材がしっかりしてるのと仕事が丁寧なんでしょうね。
  • 濃厚水炊き!コラーゲンをすくって食べるのが好き
    4.0 Reviewed : 2019.01.29
    田町から程よい距離の住宅街?の中にある名店●看板メニューの「水炊き2人前5000円」は私好みの白濁濃厚コラーゲンが透明のまくになるやつ私はこれだけをすくって食べるのが大好き折角なので「美味しい召し上がりかた」なんぞいう指南書があったので言うとおりにいただきます!お手元に塩用、自家製酢醤油用の2つの器を用意まずはスープと鶏肉を1つづつよそい、そのままの味を堪能弾力あるお肉と濃厚な...

TripAdvisor Traveler Rating

View more

Access

map map Map

Nearest spot

          There is no Station nearby. There is no Bus Stop nearby. There is no Parking nearby. There is no IC nearby.

          Share this spot

          back

          Copy to clipboard completed.