あごだし 和牛すき鍋 かのう屋

Other Izakaya Pub

Spot details

Address
map map Map
Phone
0783912091

Information Sources:  NAVITIME JAPAN

Review

  • すき焼きランチ
    5.0 Reviewed : 2019.03.26
    2019.03.26火曜日 脱走ランチ( ´ ▽ ` )クロッカスの ゆーいっさんに教えてもらったあごだしすき焼き かのう屋さん。うんまぁぁぁー!!お肉追加w卵は蘭王かな?オレンジが綺麗だぁ( ´ ▽ ` )すき焼きて、ドロドロの割り下の薄切り肉か、さとう、醤油、ジュワーなやつか、しか食べたことなかったみぃこには これは...
  • すき焼き、鍋料理
    5.0 Reviewed : 2016.04.10
    神戸、三宮にあるこのお店、なかなか予約が取れませんが絶品です。すき焼きを注文しましたが、ボリュームもさることながら、胃もたれのない良質のお肉で満足しました。場所は少しわかりにくいですが、電話をすれば丁寧に誘導してもらえます。

TripAdvisor Traveler Rating

View more

Access

map map Map

Nearest spot

          There is no Station nearby. There is no Bus Stop nearby. There is no Parking nearby. There is no IC nearby.

          Share this spot

          back

          Copy to clipboard completed.