Nishijin irukaya

Lunch

Spot details

Address
Fukuoka Pref. Fukuokashisawaraku Nishijin 1-chome 11-16 Nishi Iris Building 1F map map Map
Phone
0928228333

Information Sources:  NAVITIME JAPAN

Review

  • Very good local spot, reasonable prices
    5.0 Reviewed : 2019.11.03
    This hole in the wall is a surprisingly good tonkotsu ramen joint that is open on Sundays. Recommend after youve tried all the famous Hotspot
  • 普通に美味しい
    3.0 Reviewed : 2019.11.09
    「ラーメン」と「餃子」を頼みました。ラーメンはメニューにある「博多ラーメン」の麺と同じ麺と思われます。普通に美味しいですが、ボリュームは少ないです。替え玉を頼むのが面倒なので量には物足りなさがありましたが頼まず。餃子は一口餃子のような感じ。醤油とお酢で食べようと思いましたが、目につく範囲にお酢はありませんでした。博多はお酢はお好みではないのかもしれません。博多ラーメンには不慣れなので...
  • 西新にある「辛ネギラーメン」が美味しいお店です。
    4.0 Reviewed : 2019.06.07
    地下鉄西新駅の西新二丁目交差点から城西一丁目の方に行くとあるラーメン店です。駅からだと徒歩数分くらいです。店内はカウンターとテーブル席がありますが、一人で行ったのでカウンターの空席に座りました。福岡のラーメン店の特集でも取り上げられたことがある「辛ネギラーメン」を注文しました。スープはかなり油っぽい感じですが、見た目と違ってあっさりしています。縮れ麺を使っていて、スープに麺がよく絡んで美味しくいた...

TripAdvisor Traveler Rating

View more

Access

map map Map

Nearest spot

          There is no Station nearby. There is no Bus Stop nearby. There is no Parking nearby. There is no IC nearby.

          Share this spot

          back

          Copy to clipboard completed.