Other Japanese Food

Spot details

Address
map map Map
Phone
0755617008

Information Sources:  NAVITIME JAPAN

Review

  • Nice local restaurant with a neighborly vibe, good family cooked food
    5.0 Reviewed : 2022.11.22
    Very friendly local restaurant frequented by mainly neighborhood people. Nice mother and son seem to running it. Seating on the counter, very affordable and food was good. I liked the wakame salad...
  • 個人的な好みでしょうが、甘過ぎる味付の料理に辟易でした。
    2.0 Reviewed : 2021.02.12
    カウンターだけの狭い店内でしたが、カウンターには多くの種類のおばんざいが並んでおり、その中から4種類を選んで日替り定食となるシステムでした。味噌汁の代わりに粕汁も選択出来て多いに期待したのですが、大失敗でした。だし巻き玉子以外、全ての料理が甘過ぎて自分の口に合わず空腹を満たすだけと諦めました。きっと他の料理を選択した方が良かったのでしょう。
  • 東福寺の紅葉見物の雑踏を逃れてお昼をいただきました。
    4.0 Reviewed : 2020.01.15
    紅葉の季節になるとすごい人出の東福寺になりますが、何度も来ているので紅葉は境内の手前で見るだけにして、東福寺駅の方に戻ります。さらにここから泉涌寺道の方に行き、この店で昼食にしました。この付近まで来ると人の姿も少なくなりほっとします。ちょっと急いでよかったです。もう少し遅いと料理がなくなるところでした。店内はこじんまりしていてL字型のカウンターです。焼鮭、肉じゃが、春雨とワカメの酢の物などをいただ...

TripAdvisor Traveler Rating

View more

Access

map map Map

Nearest spot

          There is no Station nearby. There is no Bus Stop nearby. There is no Parking nearby. There is no IC nearby.

          Share this spot

          back

          Copy to clipboard completed.