西風和彩食館 夢鹿

French Cuisine

Spot details

Address
map map Map
Phone
0977845266

Information Sources:  NAVITIME JAPAN

Review

  • A wonderful surprise in little Yufu
    5.0 Reviewed : 2016.12.20
    This little restaurant is part of an inn near the Kinrin lake area. We chanced upon it while taking a walk from the lake and since it was lunch time and our stomachs were growling, decided to have...
  • 地元野菜をふんだんに使った
    4.0 Reviewed : 2018.09.15
    お店のたたずまいから、どんなお料理をいただけるのかと楽しみになりました。お昼時に入りましたが、連休だからでしょうか。お店の中は人でいっぱいでした。今回は、リーズナブルなパスタランチをいただきましたが、彩りの鮮やかな野菜が、目でも楽しめるランチでした。時間が合ったら、ステーキのコース料理など、フルコース料理を味わってみたいと思いました。
  • 金鱗湖周辺でお薦めできるレストラン
    4.0 Reviewed : 2018.07.10
    美味しいランチがいただけます。ステーキランチをいただきました。冬場は湯布院の寒さは特別で、テーブルごとにヒーターがあって快適です。コースでいただきましたので前菜からです。サーモンのマリネカボスを加えると爽やかさがまします。次にじゃがいものポタージュスープです。寒い日でしたので温かいだけでもご馳走ですが、味もしっかりして美味しかったです。そしてミニサラダの後にメインの豊後牛です。脂が少なく、ソースが...

TripAdvisor Traveler Rating

View more

Access

map map Map

Nearest spot

          There is no Station nearby. There is no Bus Stop nearby. There is no Parking nearby. There is no IC nearby.

          Share this spot

          back

          Copy to clipboard completed.