Jack To Mamenoki

Pastries

Spot details

Address
Okayama Katsuta-gun Shoocho Taira 1215-1 map map Map
Phone
0868386623

Information Sources:  NTT TownPage Corporation.

Review

  • まぼろしのシュークリーム
    3.0 Reviewed : 2015.05.02
    勝央町にある、小さなケーキ屋さん。シュークリーム推しなのか、ケーキに加え普通のシュークリームにクッキーシュー、シューアイス、そしてまぼろしのシュークリームなるものがショーケースに!まぼろしのシュークリームは240えんと少々お高め…でも、ザクザクのシューに程よい甘さのクリームが激ウマ‼︎他のシュークリームは、まぁ普通の味でしたが、まぼろしのシュークリームだけは本当に美味しかった‼︎近くまで来...
  • かわいいお店
    4.0 Reviewed : 2012.03.08
    お店の雰囲気はかわいいくこじんまりした感じ♪小さなカフェスペースがあってお茶も楽しめます。ケーキは全体的にナッツの使用が多い気がします。シュークリーム、ロールケーキもあり。私のオススメは可愛くラッピングされた、クッキー、焼き菓子☆小さく包装されているので、ちょっとしたプレゼントにもオススメです。味は割と甘めかな(^^)

TripAdvisor Traveler Rating

View more

Access

map map Map

Nearest spot

          There is no Station nearby. There is no Bus Stop nearby. There is no Parking nearby. There is no IC nearby.

          Share this spot

          back

          Copy to clipboard completed.