Seiko

Chinese Cuisine / Tea

Spot details

Address
Osaka Osaka-shi Joto-ku Imafukuhigashi 1-10-5 map map Map
Phone
0669336776

Information Sources:  NTT TownPage Corporation.

Review

  • 中華屋さん
    3.0 Reviewed : 2016.08.07
    イズミヤ今福店の地下1階に昔からある中華屋さん。中華ならなんでもあってセットもあって…地元の人なら知ってる気軽なお店です。個人商店なのかなぁ。パートのおばちゃんも愛想がいいし。
  • 庶民に愛されるお店
    4.0 Reviewed : 2015.10.25
    今福のイズミヤ地下1階のフードフロア内にある中華料理のお店です。店内はお世辞にもキレイとは言えない感じのお店ですが、狭い店内なのに結構混んでいて活気のあるお店で庶民に愛されるお店と言った感じです。それだけに、メニューも良心的な価格でした。私は唐揚げ定食を注文。味は結構美味しくアタリでした。そして値段の割にボリュームがあり好印象。他のメニューも食べてみたくなってしまいました。混んでいるだけあ...

TripAdvisor Traveler Rating

View more

Access

map map Map

Nearest spot

          There is no Station nearby. There is no Bus Stop nearby. There is no Parking nearby. There is no IC nearby.

          Share this spot

          back

          Copy to clipboard completed.